Küsitlus: üleskutse tarbida mõjub kui pornofilm surnule

17. aprill 2009, 18:15

Kolm viimast venekeelse uuidsteportaali dv.ee küsitlust näitasid, et 90% vastanuist pole
valmis majanduse elavdamiseks rohkem ostma.

37% inimestest kulutab toidule 100-200 krooni päevas. Samas torkas silma, et neid inimesi veel jätkub, kes saavad omale lubada puhkust välismaal (31% vastanuist), kuid vaid 2% kulutavad igapäevasele leivale üle 500 krooni. See-eest käib 17% küsitletuist poes harvem kui kord päevas.

Muutunud on ka lugejate kommentaarid. Tarbimisele kutsumist peavad nad mõttetuks: "Sel moel majandust elavdada on sama, mis kedrata pornofilme surnule. Minu arvates pole korrektne kutsuda neid inimesi üles laristama, kes niigi ei tea, millist auku kinni toppida," kirjutas üks lugeja.

"Üleskutse "ostke, et majandust elavdada" on täielik jamps!" arvas teine lugeja. "Kuidas saab seda viia tädideni, kes ostavad tähtaja ületanud toidukaupa Balti jaama turult? Nad kas ei mõista, mis neile räägitakse või mõtlevad, et üleskutsuja peas pole kõik korras. Kellele see üleskutse siis suunatud on? Noortele? Nemad elavad ju vanemate kulul, ja mis on neile antud taskurahaks, selle on nad juba ära kulutanud. Ärimeestele ja jõukatele inimestele? Nad ostavad niigi seda, mis neil vaja on või seda, mida nad tahavad."

Ostuvalmiduse küsitlusest võttis osa 600 inimest. Küsimusele toidukulude kohta vastas 796 ja suvepuhkuse kohta 699 inimest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. April 2009, 18:15
Otsi:

Ava täpsem otsing