Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Odav-õlledel on tõeline võidukäik

07. mai 2009, 20:15

Tasku-põhjast-otsitud-viimase-mündi-eest-ostetud-õllede
müük USAs on kasvanud kiiremini, kui terve õlleturg kokku, kirjutab Wall Street
Journal.

Odavama hinnaklassi õlud nagu Busch, Miller High ja Pabst Blue Ribbon lähevad nagu soojad saiad ja aitavad oma tootjatel Anheuser-Busch ja MillerCoors naerda kriisile ja langustele otse näkku. Belgia tootja Anheuser teatab ka oma müügitulemused USA üksuses täna hilisõhtul ning analüütikud on seadnud tootjale päris kõrge lati.

Uuringfirma Information Resources andmetel kasvas odavamat sorti brändide müük USAs selle aasta kolmel ja poolel kuul 2,6 protsenti mahuliselt ja 8 protsenti hinnaliselt. Andmestik on kõrvale jätnud müügi baarides, restoranides ja Wal-Martis.

Päris uhke kontrastina paistab USA õlletööstuse vaid 0,5protsendiline mahu kasv samal perioodil ning lausa 1,4protsendiline langus preemium brändide seas rahalises mõttes.

„Vähem joomine ei paista just parima variandina, seega minu suurim eesmärk on leida võimalus odavaimalt juua,“ sõnas vabakutseline kirjanik Gillian Singletary Los Angeles’s.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. May 2009, 21:23
Otsi:

Ava täpsem otsing