Kolmapäev 18. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Klienditeenindusest vabana saab rõhuda põhitegevusele

Virgot Toover 12. mai 2009, 00:00

Kui on soov vabaneda kõnekeskuse juhtimisega seotud probleemidest, on otstarbekam see teenus sisse osta. Järgnevalt kuus põhjust, miks seda teha.

Värbamine, koolitus ja juhtimine. Ettevõttel, kel on oma kõnekeskus, tuleb ise värvata klienditeeninduse oskustega meeskond, seda koolitada ning igapäevaselt juhtida.

24/7 klienditeenindus. Klienditeeninduse sisseostmine lubab olla klientidele kättesaadav 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas.

Müük, lisamüük ja kliendi hoidmine. Müügikõned on pealetükkivad ja võivad pigem kliendisuhet kahjustada. Müügi tegemine sissetuleva kõne ajal võimaldab aga käivet suurendada.

Teenus professionaalidelt. Alustaval ettevõttel ei pruugi olla tervikpilti, kui keerukaks võib kõnekeskuse pidamine kujuneda.

Keskendumine põhitegevusele. Otsus klienditeenindus professionaalidelt sisse osta võimaldab muretult keskenduda põhitegevusele, samas kui koostööpartner suhtleb klientidega.

Investeeringud infrastruktuurile. Ettevõttesisese kõnekeskuse lahenduse korral tuleb lisaks kanda ka infotehnoloogiliste lahenduste kulud ning värvata tehniline personal.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 18:05
Otsi:

Ava täpsem otsing