Selveri omatoodete müük paisub

17. mai 2009, 17:55

Meil läheb omatoodete müük tõusuteed, kogu
maailmakaubanduses on praegu trend, et private labelid ehk omatooted on
ühele kaubandusketile vajalikud ja need on ka keti kvaliteedimärgiks, lausus
A-Selveri ostu- ja tootmisdirektor Andres Heinver.

Selveril on omatooteid igas kategoorias peamiste kaupade osas. "Toidus on meil omatooteid kokku kaheksakümne ringis ja tööstuskaupadest on paarkümmend. Hetkel on töös kümnekonna uue omatoote valimine. Suur tõus on olnud hoidiste vallas ja edukas on olnud ka lemmikloomadele suunatud toidud.Kasvud erinevate toode lõikes on erinevad, hoidistel keskmiselt 55% ja loomatoitudel 30% ," märkis Heinver ning lisas, et tööstuskaubasektoris on omatoodete müük langenud, kuid see on üldine trend.

Omatoodete puhul on väga oluliseks eeliseks hind, sest kaubandusketil on võimalik hankijate läbirääkida, sisseostuhind on odavam ja see võimaldab teha odavama väljamüügi hinna. "Alati pole kogu kategooria kõige odavam, kuid eesmärk on see nii teha. Neile toodetele on Selver oma ekstrakampaaniatega püüdnud tähelepanu juhtida. Mahlast kuni pesukäsnani võib sellesse kampaaniasse panna," lisas Heinver.

Selveril on plaanis tootevalikut laiendada veelgi.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. May 2009, 17:55
Otsi:

Ava täpsem otsing