Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Silvano FG käive vähenes 33 protsenti

27. mai 2009, 10:12

Silvano FG esimese kvartali käive vähenes
aastataguse ajaga võrreldes 33 protsenti, 288,2 mln kroonile, teatas ettevõte
börsile.

Kui aasta tagasi teenis ettevõte esimeses kvartalis 26,6 mln kroonise puhaskasumi, siis seekord tuli 34,5 mln kroonine kahjum.

I kvartalis jätkus tarbijate nõudluse langus kõigil Silvano Fashion Group'i turgudel. Juhtkonna hinnangul on nõudlus 2008. aasta sama perioodiga võrreldes langenud rõivaturul umbes 30% ja pesuturul 25% võrra. Seega on jaemüügi kasvaval osatähtsusel kontserni äritegevuses tarbijatepoolse väiksema nõudluse ja kasvavate turustamiskulude tõttu negatiivne mõju kasumlikkusele.

Venemaal, mis on oluline kontserni jaemüügitegevuse laiendamise piirkond, esines jaemüügis Vene rublades väljendatuna väike langus. Naisterõivaste müügi tulemuslikkus Balti riikides on 2008. aasta I kvartali tasemel. 2008. aastal otsustas kontserni juhatus sulgeda PTA naisterõivaste kauplused Venemaal ja keskenduda naistepesu jaemüügiketi arendamisele, seda peamiselt frantsiisimise kaudu.

2009. aasta I kvartalis suleti Venemaal 11 PTA kauplust. Ülejäänud kaks kauplust suletakse 2009. aasta II kvartalis. PTA jätkab oma jaemüügitegevust Eestis, Lätis, Leedus ja Ukrainas. PTA Ukraina tütarettevõte kujundati 2009. aasta I kvartalis ümber ja selle tegevuskulud on märkimisväärselt langenud. Lähemas tulevikus on kavas jätkata Ukrainas naisterõivaste müüki olemasolevas kuues kaupluses.

Jätkuva majanduslanguse ja kaupluste antud hetke tulemuslikkuse tõttu otsustas juhatus, et 2009. aasta esimeses pooles suletakse osa Oblicie kaubamärgi all tegutsevatest kauplustest. Kaks kauplust on juba suletud ja veel kaheksa kauplust suletakse või antakse üle kaubanduspartneritele 2009. aasta II ja III kvartalis.

Ülejäänud kauplusi kujundatakse praegu ümber Milavitsa kontseptsiooni kauplusteks ning see viiakse lõpule 2009. aasta teises pooles. Juhatus leiab, et teise kaubamärgi alla viimine suurendab Milavitsa kaubamärgi osa Venemaa naistepesu jaemüügi ja hulgimüügi üldises tulemuslikkuses ning arendab ja reklaamib Milavitsa kaubamärki Venemaal.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
27. May 2009, 20:43
Otsi:

Ava täpsem otsing