Pühapäev 4. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Tarbijakaitseamet otsib juhti palgaga alates 35 000 kr

04. juuni 2009, 12:14

Riigisekretär kuulutas välja avaliku
konkursi tarbijakaitseameti peadirektori ametikoha täitmiseks. Uuele
peadirektorile pakutakse palka alates 35 000 kroonist.

Uue peadirektori põhiülesanneteks on ameti töö juhtimine ning ametile pandud ülesannete õiguspärase, täpse ja õigeaegse täitmise tagamine. Samuti eelarve täpse ja otstarbeka täitmise ning riigivara sihipärase kasutamise tagamine. Uus juht peab olema eestvedaja ka ameti tegevusvaldkonna arendamisel ning esindama tarbijakaitset nii siseriiklikult kui rahvusvahelisel tasandil.

Järgnevalt kõik 30 nõuet, mida tulevasele kandidaadile esitatakse:

1) magistrikraad või sellele vastav kvalifikatsioon, soovitavalt majanduse, avaliku halduse või õiguse erialal;
2) eri-, kutse- ja ametialane enesetäiendamine, sh teadmiste omandamine ametikohal teadmistele ja oskustele esitatavate nõuete ulatuses;
3) teenistus kõrgemate ametnike põhigruppi kuuluval või valitaval ametikohal riigi- või kohaliku omavalitsuse ametiasutuses või organisatsioonis vähemalt kaks aastat või töökogemus muul kõrgharidust nõudval tööl asutuse või ametikoha töövaldkonnas neli aastat;
4) vähemalt kolm aastat organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimise kogemust;
5) Eesti Vabariigi põhiseaduse, kodanike õiguste ja vabaduste, avalikku teenistust reguleerivate õigusaktide ja avaliku halduse organisatsiooni toimimise tundmine;
6) ameti tegevusvaldkonna hea tundmine, ministeeriumi valitsemisala ja seda reguleerivate õigusaktide ja asjaajamiskorra aluste tundmine;
7) teadmised Euroopa Liidu institutsioonidest, organisatsiooni struktuurist ning õigussüsteemist ja selle rakendamisest, Euroopa Liidu otsustetegemise protsessi tundmine;
8) tarbijakaitset reguleerivate õigusaktide tundmine;
9) üldised sisekontrollialased teadmised ja oskus rakendada neid praktikas;
10) teadmised lepingute ettevalmistamisest ja sõlmimisest;
11) head majandusalased teadmised, sh turumajanduse üldpõhimõtete, avaliku sektori majandustegevuse ja eelarve kujundamise põhimõtete tundmine ning eelarve koostamise kogemus;
12) head juhtimisalased teadmised (erinevate juhtimisprintsiipide tundmine, teadmised töökorralduse ja töö organiseerimise ning planeerimise alalt jne) ning oskus kasutada neid teadmisi praktikas;
13) oskus koordineerida asutuse erinevate allstruktuuride ja ka erinevate organisatsioonide vahelist koostööd;
14) strateegilise juhtimise ja koostöö alased teadmised ja oskused;
15) üldised teadmised suhtekorraldusest, avaliku arvamuse kujundamisest ja suhtlemise korraldamisest massiteabevahenditega;
16) avalike teenuste kvaliteedi põhimõtete tundmine;
17) protokolli tundmine suhtlemiseks rahvusvahelisel tasandil;
18) eesti keele oskus C1 või sellele vastaval tasemel ja inglise keele oskus kõrgtasemel või kahe võõrkeele (sh üks neist inglise ja teine prantsuse, saksa või vene) oskus kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega;
19) riigi infosüsteemide ja asutuse tegevusvaldkonna infosüsteemide tundmine, teadmised infotehnoloogia rakendamise üldpõhimõtetest ja kasutamisvõimalustest, vajalike arvutiprogrammide ning andmekogude käsitsemise oskuse omamine;
20) hea töö- ja koostöövõime (suure töötahtega, meeskonna töö puhul on võimeline arvestama grupi arvamusega ja leidma paljudest lahendustest optimaalseima);
21) algatusvõime ja loovus, sh võime välja töötada uusi lahendusi, muudatusi algatada, omaks võtta ja ellu viia;
22) intellektuaalne võimekus, sh hea analüüsi- ja sünteesivõime, paindlik mõtlemislaad, üldistusvõime;
23) kohusetunne, otsustus- ja vastutusvõime, sh suutlikkus võtta vastu iseseisvalt otsuseid oma ametikoha pädevuse piires, võime näha ette otsuste tagajärgi ja vastutada nende eest;
24) kõrge stressitaluvus (emotsionaalne stabiilsus, võime võtta vastu ekstreemsetes situatsioonides adekvaatseid, olukorra stabiliseerimisele viivaid otsuseid, võime töötada hästi ka pingeolukorras);
25) kohanemisvõime (kohaneb kiiresti muutustega, vajadusel on võimeline leidma kompromisse, on võimeline eesmärgi saavutamise nimel oma tegevuses ja plaanides kiiresti ümber orienteeruma);
26) hea suhtlemisoskus, sh oskus suhelda avalikkusega; oskus oma mõtteid selgelt ja arusaavalt väljendada, arendada ja suunata vestlust või diskussiooni, luua suhtluspartnerile võimalus avaldada oma mõtteid ja ideid ning oskus suhtlusprotsessis aktiivselt juhtida;
27) pühendumus ning oskus teha tulemusele orienteeritud tööd, arvestades erinevate institutsioonide, klientide ja kasusaajate huvidega;
28) enesekehtestamise oskus, sh oskus esineda veenvalt, panna oma põhimõtted maksma ilma konflikti minemata;
29) oskus kasutada efektiivselt oma aega (oskus eraldada ebaolulised ülesanded olulistest, oskus planeerida oma aega ja planeeritud ajakavast kinni pidada);
30) lojaalsus, riigi huvidest lähtuv orienteeritus ja laitmatu reputatsioon.

Tarbijakaitseameti tegevuse eesmärgiks on riigi majandus- ja sotsiaalpoliitika elluviimine tarbijakaitse valdkonnas. Dokumendid tuleb esitada 18. juuniks riigikantselei juures tegutsevale kõrgemate riigiametnike konkursi- ja atesteerimiskomisjonile.

Praegu on tarbijakaitseameti peadirektor Helle Aruniit, kes teatas hiljuti sellest tööst loobumisest.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. June 2009, 13:01
Otsi:

Ava täpsem otsing