Eestis valmistatav reklaamstend võitis Rootsi kohtus

11. juuni 2009, 15:32

"Ka meil on käes värske võit Rootsist,"
rääkis Emerson Ten OÜ juhataja Kristel Ratnik-Soosaar Äripäevale Rootsi
arbitraažikohtus käimisest.

Kohtuvõidust iseavaneva reklaamvoldiku mehhaanika patenteerinud Marin's International Ltd üle räägib ka Emerson Ten OÜ Rootsi tütarfirma Myyntivirta Printcenteri koduleht.

"Tegeleme reklaamtoodete valmistamisega Eestis ja edasimüügiga nii Skandinaavias kui ka Hispaanias. Sellest aastast on meil ka oma tootmine – seni kasutasime peamiselt allhankijatena Eesti trükikodasid," selgitas Kristel Ratnik-Soosaar.

"Meie peamiseks tooteartikliks on “Pop-up” ehk siis kartongist reklaamstend, mis viiakse kliendini kokkupakitult ja karbist väljavõtmisel voldib end ise lahti ning võtab ovaalse kuju. Prantsuse firma Marin's International Ltd pidas meie toodet liiga sarnaseks enda omaga, kuid kohus ei leidnud, et idee lahtihüppavatest trükistest oleks nii revolutsiooniline ning ainulaadne, eriti arvestades tehnoloogilisi erinevusi toote konstruktsioonis," lisas Ratnik-Soosaar.

Ratnik-Soosaare sõnul kestis vaidlus patendiomanikuga kuus aastat. "Võit kohtus oli meile tõesti kergenduseks. Võime nüüd palju julgemalt teha tulevikuplaane ja suurendada veelgi eksporti Euroopasse," kommenteeris ta Rootsi arbitraažikohtu otsust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
11. June 2009, 15:32
Otsi:

Ava täpsem otsing