Teismelise meediaanalüüs lööb investorite seas laineid

14. juuli 2009, 13:32

Investeerimispanga Morgan Stanley avaldatud
15aastase poisi meediaanalüüs lööb laineid keskealiste meediafirmade juhtide ja
investorite seas.

Morgan Stanley meediaanalüütikud palusid Londoni koolipoisil Matthew Robsonil, kes oli firmas praktikal, kirjeldada oma sõpruskonna meediatarbimise harjumusi. Lõpptulemus on panga meediaanalüütikute meelest nii huvitav, et nad saatsid töö ka oma klientidele.

„Kümned ja kümned investeeringute portfellihaldurid on helistanud ja saatnud e-kirju,“ rääkis panga meediaüksuse juht Edward Hill-Wood ajalehele Financial Times. Tagasidet tuli viis-kuus korda rohkem kui tavaliselt.

Robsoni analüüsi järgi tarbivad teismelised meediat palju, kuid nad ei taha selle eest midagi maksta. Teismeliste raha kulub põhiliselt kino- ja kontserdipiletitele ning PSP-arvutimängudele. Robsoni sõnul ei loe keegi pidevalt ajalehti. Veebireklaame peavad tema sõbrad mõttetuks ja need ajavad neil kopsu üle maksa. Teismelistel pole aega, et pidevalt televiisorit vaadata, nad eelistavad kuulata muusikat, mida ei risustata reklaamidega.

„Teismelised ei kasuta Twitterit,“ teatas Robson, samal ajal kui USAs Idahos kogunenud meediamogulid arutasid, millist ohtu Twitter nende äridele kujutab.

Robsoni sõnul on mikroblogi teenus liiga kallis ja kuna teismelised on aru saanud, et nende profiili Twitteris ei vaadata, peavad nad seda mõttetuks

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    14. July 2009, 13:32
    Otsi:

    Ava täpsem otsing