Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sööma, kuniks on!
Kriis on lasknud ja laseb järjest agaramalt põhja häid ettevõtmisi. Viimase kuu jooksul pole harvad juhud, kui Äripäeva restoranitestis kajastust leidnud või lihtsalt mõnusaks lõunatamiseks koos sõpradega valitud söögikohad vahetult enne või pärast einestamas käimist uksed on sulgenud.
Praegu tasuks tihasele rohkem pekki panna - anda oma lemmik kohtades söömas käimisega panus nende jätkamisse. Tark söögikoha omanik seevastu vaataks kriitiliselt üle aga oma hinnapoliitika, et klient, kes maitsvast kõhutäiest ära ei ütle, kuid rahakotirauad koomale on tõmmanud, kiirtoidukettide järjekorda ei jookseks.
Sest tõsi on see, et McDonald's kasvatas eelmisel aastal oma kasumit 6,6 miljonilt 9 miljonile. Plussis oli ka Hesburger.