Reede 24. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Toyota püüab Barbie-tüdrukuid

27. juuli 2009, 22:10

Enam kui 300 noort väga hoolitsetud
välimuse ja viimase malli disainerrõivastega jaapani naist täitsid Toyota Motori
müügisaali eleva saginaga, sest ruumi troonis erkpunane väga Barbielikuks
muudetud Prius hübriidversioon.

Autod on minetanud oma laheda võtme Jaapani noorte naiste seas, kirjutab Bloomberg. Et naisi siiski ka müügisaalidesse kallimat aksessuaari ostma meelitada, tuli Toyota välja DecoDen kalliskividega kaetud mobiiltelefonist inspireeritud mudeliga DecoPrius.

"Kui me ei esita endale väljakutset luua midagi, mis võib paista veider, ei olegi loomisprotsessil suurt mõtet. Me peame ka seda sorti inimesi püüdma," sõnas müügisaali haldava Amlux Toyota pressiesindaja Tomio Tsukagoshi.

DecoPrius on erkpunane ja kaetud ohtrate võltsteemantide ning südamekujuliste kleepsudega (vt pilti uudise juures).

Automüük on kehvake kõikjal maailmas. Jaapani automüük tegi tipu 1990. aastal, mil müüdi 7,78 miljonit sõidukit. Selleaastane müük jääb ilmselt 4,3 miljoni sõiduki juurde. Lisaks majanduslikele probleemidele on Jaapani puhul põhjus ka kiirelt vananevas rahvastikus – iga viies inimene on vanem, kui 65 aastat.

Toyota samm püüda noori naisi on ka sel põhjusel mõistetav, et 90 protsenti Priuse ostjatest on mehed ning 70 protsenti neist on vanemad, kui 50. Enamik naisi lihtsalt ei olegi seni autot soovinud.

DecoPrius DecoPrius

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
27. July 2009, 22:09
Otsi:

Ava täpsem otsing