Kliendid võtsid Eesti Posti lühinumbri 1661 omaks

16. august 2009, 11:44

Alates aprillist on Eesti Posti
lühinumbrile 1661 helistatud ligemale 20 000 korral, teatas postiettevõte.

Eesti Posti klienditeeninduskeskuse lühinumber on hästi omaks võetud, sest üle poole pöördujatest eelistab pika numbri asemel kasutada lühikest. Nelja kuu jooksul on klienditeeninduskeskusesse helistatud 35 869 korral, millest rohkem kui pooled kõned on tehtud lühinumbrile 1661.

Kõnede arv Eesti Posti klienditeeninduskeskusesse on pidevalt suurenenud: 2005. aastal võeti vastu 65 567 kõnet, 2006. aastal 108 807 ning 2008. aastal ületas kõnede arv 132 000 piiri. Selle aasta esimesel poolaastal on pöördutud info saamiseks 65 855 korral.

Olulise osa päringute sisust moodustavad saadetiste järelotsimised ning perioodikaga seotud päringud, mille puhul uuritakse eelkõige hindu ja tellimisvõimalusi. Helistatakse ka kiituse avaldamiseks, kuid ka kaebuste esitamiseks.

Endiselt on ka humoorika sisuga kõnesid. Näiteks on soovitud kulleriga saata 10 kg kaaluvat kassi, millele lisaks uuriti, kas puuri peab ise muretsema. Venemaalt saabunud kõnes sooviti teada, kas Western Unioni teenusega raha saates makstakse see Eestis välja rublades, mis helistaja andmetel oli Eestis käibel olev raha.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. August 2009, 11:44
Otsi:

Ava täpsem otsing