Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Swedbanki klientidele oma seebiseriaal

26. august 2009, 12:46

Homsest võivad Swedbanki kliendid Rootsis
kaasa elada oma panga seebiseriaalile, kus konkreetsete elusituatsioonide kaudu
peaksid pangatoodete võimalused paremini kätte paistma.

"Meie eesmärk on ühendada meeldiv kasulikuga," selgitas Swedbanki turundusjuht Lotta Lovén. "Tahame tugevdada sidemeid oma klientidega lähtudes nende konkreetsetest elusituatsioonidest, selle asemel, et lihtsalt panga tooteid müüa või unistustest rääkida," rääkis ta.

Kanaliks pole pank valinud tavalist televiisorit, vaid oma Rootsi internetipanga veebilehe, kus iga nädal ajab pangaasju 2-3 miljonit klienti.

Kokku 12 kaheminutilisest episoodist koosnev seriaal "Någonstans i livet" ("Elus tuleb ette") jälgib kolme pere tegemisi. Ühes tahab värskelt armunud Susanne oma kahetoalisest korterist endist poiss-sõpra välja pukseerida, et uuele armastusele ruumi teha. Teises on Elsie 50aastase kooselu järel otsustanud mehest lahutada, et lesepõlve pidava Sven-Olofiga välismaale kolida. Kolmas lugu räägib Magnusest, kes võimuka äia firmas töötamise asemel unistab hoopis oma ettevõtte loomisest...

Seriaali produtsent on Tre vänner, mis on filme tootnud ka kaubandusketile ICA, ning reklaamibüroo Tempel.

"Swedbankilt kui Rootsi ühelt suurimalt ettevõttelt on see söakas samm tavareklaami asemel hoopis oma seriaal toota. Oleme veendunud, et sellisel moel jutustatud lood puudutavad inimesi lähedamalt ning on vähemalt niisama tõhusad kui tavaline reklaam," ütles Tempeli juht Tom Wendels Swedbanki tänase pressiteate vahendusel.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. August 2009, 13:04
Otsi:

Ava täpsem otsing