Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Võlgades Arco Trans vahetas omanikku

    Riigile üle kahe miljoni krooni makse võlgu olev Arco Trans vahetas juulis omanikku - 1996. aastast saadik omanik olnud Peeter Kuusiku asemel on firma uus peremees metsavarumisega tegelev OÜ Anneteam, mille omanik on Janek Veeber.
    Ettevõtte endist ja praegust omanikku ei ole Logistikauudistel õnnestunud kommentaaride küsimiseks paari nädala jooksul tabada.
    Ettevõtte juhatuse liikmeks lisandus juulis Kalev Sakjas, kes tegeleb ettevõtete likvideerimisega, ka teda ei õnnestunud telefonitsi tabada.
    Pärast omanikuvahetust registreeriti ettevõte juuli viimasel nädalal Harjumaalt Sauelt ümber Raplasse. Sauel asus firma samal aadressil, millel tegutseb praeguseks endine tütarfirma, ekspedeerimisettevõte Arco Transport, millele 2007. aastal tegi vedaja 93% oma vedudest. Samuti on firmadel ühine telefoninumber ning koduleht. "Ühine aadress ja telefoninumbrid olid meil seni, kuni Arco Trans oli oma kontoriga Arco Transpordi allüürnik. Koduleht on muutmisel," kommenteeris Arco Transpordi tegevjuht Ivo Krumm.
    Mullu augustini oli Arco Trans poole ulatuses Arco Transpordi, Eesti 15 suurema ekspedeerimisfirma hulka kuuluva ettevõtte omanik.
    Samuti kuulus Arco Transile möödunud aprillini Krone haagiste maaletoomise ja müügiga tegelev Haagisekeskus.
    "Arco Trans solkis turgu ja seda aastat kasutati selgelt selleks, et veel viis viimast krooni võtta," nentis transpordiettevõtja Ronald Kivisalu.
    Logistikauudistele laekunud vihje kohaselt võttis SEB vedajalt võlgnevuse tõttu mais liisinguveokid käest. BRC müügiplatsil Äripäeva fotograaf ka Arco Transi logodega ligi kümmet veokit märkas. Kas väide vastab tõele? SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu teatas, et klientidega seotud üksikasju pank kommenteerida ei saa.
    Krummi sõnul tagastas Arco Trans tänavu juulis liisinguettevõttele kõik oma veokid ja haagised, mille tõttu ei saanud enam kaupa vedada. Mis on omanikevahetuse taga või kas veofirma lastakse pankrotti, seda Krumm ei öelnud.
    Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) infoosakonna juhi Ermo Perolaineni sõnul ei ole Arco Transi juhid või omanikud firma omanikevahetusest ja ümberregistreerimisest ühendust informeerinud.
    "See info ei olnud meile teada," kommenteeris Perolainen. "Peeter Kuusik on meie andmeil endiselt vedude eest vastutav isik."
    ERAA peasekretär Toivo Kuldkepp lisas, et sellistest muudatustest on liikmete kohus ühendusele teada anda. Viimane kontakt oli firmaga kuu alguses, mil vedaja esindaja tagastas CEMT-veoload. Tegemist on veolubade kasutamisel tavategevusega.
    Samas ei ole Perolaineni sõnul plaanis firmaga kontakti otsima hakata, sest millegi kahtlustamiseks pole tema sõnul praegu alust ja 1996. aastast ERAA liikmeks olnud veofirma suhtes pretensioone ei ole.
    "Arco Trans on olnud korralik firma, ei ole ühegi kandi pealt midagi ette heita," lisas Kuldkepp.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.