Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Päevaleht toob täna turule roosa Ärilehe
Eesti Päevalehe peadirektor Aavo Kokk selgitas Äripäevale antud intervjuus, et Ärilehega turule tulemise üks eesmärk oli raha teenida, teiseks on see osa lehe loomulikust arengust.
"Ükskõik millist turgu uurida, on alati nii, et kui ühed ostavad üht toodet, siis teised ostavad justkui kiusu pärast teist. Klassikaline polarisatsiooni näide on Coca-Cola ja Pepsi. Ja see teine koht oli siiani Eestis tühi," rääkis Kokk. Kokk tõi välja ka uue lehe sisukreedo: "Me lihtsalt ei eelda, et ärimees on pätt, nagu seda Äripäevaga on aeg-ajalt juhtunud."
Hetkeseis: Ärileht püsib turul, kuid otsustajate seas on lugejaid ligi kuus korda vähem kui Äripäeval.