Teisipäev 17. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Eestis pole kliendikaarti, mis teeks õnnelikuks

02. september 2009, 17:47

ASi Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav
ütles Äripäeva tänasele päevaküsimusele vastates, et ta ei tea ühtki
kliendikaarti, mille üle võiks olla õnnelik.

"Kõige sagedamini kasutan Selveri kaarti, kuna see on kohapeal kõige laiema valikuga ostukoht. Samas pole sellist ühte väljapaistvat kaarti, mille üle võiksin olla õnnelik," rääkis Orav.

"Pigem on küsimus selles, et kliendikaarte on liialt palju. Alati lähed mingisse poodi siis, kui seda kaarti kaasas pole. Uut kliendikaarti ma väga kergelt kasutusele ei võta – neid on tekkinud nii palju. Ma ei käi selle järgi poes, et mille kaart mul olemas on," selgitas ta.

"Kauplused üritavad kliendikaartidega kinnistada endale lojaalset seltskonda, aga paraku on seis selline, et keegi midagi erilist vastu ei paku. Nii tuleb välja, et kõik inimesed on kõikidele kauplustele lojaalsed ja jõuame nulli tagasi – efekti pole. ETK Säästukaart on siin natuke eristuvam, teised pole väga suurt eelist tekitanud," lisas Orav.

Äripäeva tänane päevaküsimus kõlas: "Milline on kõige kasulikum kliendikaart?"

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. September 2009, 17:47
Otsi:

Ava täpsem otsing