Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Eesti kutsub rootslasi suurlinnapuhkusele

04. september 2009, 10:43

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus alustas
sel nädalal Rootsis Eesti tutvustamise kampaaniat, mille põhisõnum on "Väiksed
mõõtmed, suured elamused".

"Kampaania põhisõnum ütleb, et Eesti linnad pakuvad külastajatele Euroopa suurlinnadega võrdväärseid elamusi, ainult väiksemates mastaapides ja rahulikuma elutempoga," ütles EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso. "Kampaania kutsub rootslasi veetma Eestis tõeliselt mõnusat linnapuhkust – sellist, kus rõhk on sõnal puhkus," lisas ta.

EASi esindaja Stockholmis Henrik Göthlin ütles, et Eestis on olemas kõik võimalused suurlinliku nädalalõpu veetmiseks. "Moodsad kaubanduskeskused, kõrgmoe butiigid ning disainerite töökojad ja kauplused; spaad ja kohvikud-restoranid, kõrgetasemeline meelelahutus kontsertide, teatrite, kinode ja klubide näol," loetles ta. "Maailma metropolidega võrreldes on tegu siiski üldiselt madalama hinnataseme ja väiksema mõõtkavaga, mida ei tasu võtta puuduse, vaid eelisena," lisas Göthlin.

"Tänu Eesti linnade väiksematele mõõtmetele ei kulu Eestis enamik puhkuseaega mitte linnas ringitormamisele, vaid ümbruse kogemisele ja puhkamisele. Stockholmist saab otselendudega Tallinna, Tartusse, Kuressaarde ning suviti Pärnusse. Kõigis neis asub lennujaam vaid kümmekonna minuti kaugusel linna südamest – tähtsamatest vaatamisväärsustest ja vaba aja veetmise võimalustest," rääkis Göthlin.

Kahes etapis, 31. augustist 11. oktoobrini ning 9. kuni 29. novembrini elluviidava kampaania peamiseks kanaliks on internet. Veebikampaaniat toetavad interaktiivsed reklaamid Rootsi populaarseimates internetikeskkondades, kuulajamängud 2008. aasta parimaks raadiojaamaks valitud Mix Megapolis ning kohalikud välimeediareklaamid Stockholmis ja Göteborgis.

Rootsi kampaania kujundus näitab erinevaid linnapuhkuse tahke, teiste seas ajaloohõngulist vanalinna, kvaliteetseid söögi- ja majutusvõimalusi ning kultuurisündmusi. Enne kampaaniat Stockholmi elanike seas tehtud küsitluse järgi hindavad rootslased reisides kõrgelt mugavust ja head sööki.

Eesti reklaamikampaania korraldatakse Rootsis eesmärgiga suurendada tänavu vähenema hakanud Rootsi turistide arvu. Kampaaniat kaasrahastab EASi Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise programmi raames Euroopa Regionaalarengu Fond.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. September 2009, 10:43
Otsi:

Ava täpsem otsing