Saaremaa kaubamärgi loomiseks tehakse jõulisi samme

04. september 2009, 08:17

Aastaid räägitud probleem, et Saare
maakonnal puudub ühtne tunnusmärk, võib juba lähitulevikus saada lahenduse.
Ühtse turismiarenduse ja -turunduse identiteedi loomiseks vajalik rahasumma on
nüüd olemas.

MTÜ Saarte Turismiarenduskeskus sai LEADER-programmist 443 000 krooni just selleks otstarbeks, et välja töötada Saare maakonna brändistrateegia ja stiiliraamat. Turismiarenduskeskuse tegevjuht Villi Pihl ütles Oma Saarele, et rahataotlus on sisse antud ka PRIA-sse ning sealt tuleb vastus lähikuudel.

Saaremaa ühtse kaubamärgi loomise vajaduse üheks põhjuseks on Pihli sõnul see, et mitmed maakonna konkurentsieelised jäävad tahaplaanile paljuski selle tõttu, et meil ei ole oma kindlat identiteeti, mille kaudu suunata turismiarendust ja -turundust.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
04. September 2009, 08:17
Otsi:

Ava täpsem otsing