Biitlid tulevad 09.09.09

07. september 2009, 15:38

Kolmapäev, 9. september on oluline päev
biitlitele, müüki tuleb nende videomäng "Rock Band" ja vanade albumite
uusversioonid, kirjutas CNN.

Kuulsa neliku allesjäänud liikmed kinnitavad, et albumil olevad laulud on lähimal sellele, kuidas nende muusika kõlas stuudios. Samal päeval annab Harmonix välja ka The Beatles'i videomängu "The Beatles: Rock Band", mis on juba populaarse mängu "Rock Band" uusversioon, mille loomisel on silma peal hoidnud Paul McCartney ja Ringo Starr ning lahkunud biitlite järeltulijad. Videomäng laseb mängijatel laulda ja mängida kaasa suurel hulgal biitlite klassikaliste laulude saatel erinevates kohtades Liverpooli Cavern Clubist kuni nende viimase kontserdipaigani Londonis.

Lisaks liigub spekulatsioon, et Apple'i muusikateemaline teadanne, mis peaks tulema samuti 9. septembril, võib puudutada biitleid.

The Beatles on nimelt üks vähestest muusikagruppidest, kelle muusika puhul pole antud luba müüa seda Apple'i iTunes'i kaudu ning Apple'i teadaande ajastatus kütab ootusi, et selles osas on tulemas muutused või paisatakse müüki spetsiaalsed biitlite iPodid sarnaselt 2004. aastal U2 muusikaga iPodidele.

Kuigi biitlite juured ulatuvad ligi viie dekaadi taha, on hämmastav kui palju kuulujutte on liikvel. Ning see on selge märk, et läbi aja ja erinevate kultuuriliste muutuste on grupp endiselt oluline inimestele.

"Inimesed vaatavad Picassot. Inimesed vaatavad artiste, kes suutsid murda läbi oma aja piirangutest ja tulla välja millegi unikaalsega. Popmuusika vallas ei saa keegi kunagi olla enam nii revolutsiooniline, loominguline ja eriline, kui seda olid biitlid," ütles endine ajakirja Rolling Stone'i toimetaja Robert Greenfield.

Uuringud näitavad, et rohkem kui 40 aastat pärast nende viimast esinemist, on Paul McCartney, John Lennoni, George Harrisoni ja Ringo Starri muusika noortele endiselt huvitav. Eelmisel kuul avaldatud uuringust selgus, et 81%le vastanutest vanuses 16-29 meeldib The Beatles. 11%le nende muusika ei meeldi ja vaid 4% ütlesid, et pole nendest midagi kuulnud. Näiteks kaasaaegset bändi Coldplay meeldib kuulata 39%le vastanutest ning kogunisti 45% tunnistab, et pole neist kunagi midagi kuulnud.

Uus album ning võimalik Apple'i teadaanne näitavad, et biitlite pärandi hoidjad peavad sammu tänapäeva muusikatarbijatega, ütles Georgia ülikooli muusikaäri programmi direktor Bruce Birch.

Biitlite  videomängu  reklaam Biitlite videomängu reklaam

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. September 2009, 15:40
Otsi:

Ava täpsem otsing