BlogFest: Kuidas müüa turunduskuluta?

09. september 2009, 11:41

Rahvuspapude esimene partii müüdi maha
turunduskuludeta. Info tootest viidi ostjateni vaid sotsiaalmeedia ehk Twitteri
ja ajaveebide kaudu.

Rahvuspapude turustamine sai alguse tänavu veebruaris, kui neli papude müügitiimi liiget Velvet Creativ Alliance'i loovjuhi Janno Siimari sõnul sisestasid oma Twitteri (miniblogimise keskkond) kontole sõnumi "tantsid? aga tantsi siis stiilselt: http://folkr.blogspot.com". Sellest võtsid nende kontode jälgijad kinni.

Samal päeval korjasid info üles ka blogijad ja hakkasid teemast oma ajaveebides rääkima. Lisaks takkakiitjatele oli ka negatiivseid üleskutseid stiilis "need on Hiinas tehtud, teeme anti-klubi”, mis omakorda võimendas sõnumit.

Kogu liiklus blogidest suundus rahvuspapude ehk Folkri blogisse (http://folkr.blogspot.com) ja sealt edasi rahvuspapud.ee veebiküljele. Esimene paar jalatseid müüdi ära kolm minutit pärast poe avamist ja tellimus tuli Torontost. Esimene partii oli Eestisse saabudes praktiliselt maha müüdud ja pelgalt blogide abiga. Kui palju maha müüdi, Siimar eile kommertsblogide seminaril BlogFest 2009 ei avalikustanud.

Hiljem kaasati sõnumi levitamiseks ja võimendamiseks innovatsiooniaasta lehekülg in.ee, traditsiooniline ajakirjandus ja Skype, mis presidendile oma kevadiste mõttetalgute (mõttekärajad) käigus rahvuspapud kinkis.

Kuidas blogimist enda ettevõtte huvides ära kasutada, loe 17. septembri Äripäevast.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
11. September 2009, 16:45
Otsi:

Ava täpsem otsing