Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ÄP 5 aastat tagasi: Öseli Foodsi ost kasvatas A. Le Coqi müüki
Ösel Foodsi omandamine ligi aasta tagasi kasvatas A. Le Coqi müüki 60 protsendi võrra ning viis ta mitme joogi osas ette suurimast konkurendist Saku Õlletehasest.
"Ajakirjanduses räägitakse tavaliselt vaid õllest, kuid just muude toodete müügis oleme me Sakust möödas," ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Õlu osa on pärast Ösel Foodsi omandamist A. Le Coqi tooteportfellis tunduvalt vähenenud, moodustades praegu 40 protsenti varasema 60 asemel.
Võrreldes 2003. aastaga suurenes enim vee müük, mida kaheksa kuuga müüdi ligi kaks korda enam, järgnesid long drink'id.
Hetkeseis: A. Le Coq hoiab ka praegu joogiturul liidripositsiooni.
Autor: ÄP