KUIDAS teha firmale hea blogi

17. september 2009, 07:26

Ettevõtte ajaveebi ehk veebipäeviku ehk
blogi kirjutamine aitab kliente enda külge kinnistada. Teisalt jälgida, suunata
ja kontrollida firma mainekujundust, millest palju toimub juba blogides ja mujal
sotsiaalmeedias.

Möödunud nädalal seminaril "Tallinn Blogfest 2009" esinenud blogivate ettevõtete esindajad selgitasid, et blogi on firmale ühelt poolt kiire ja soodne kanal, et jõuda suure lugejaskonnani, ehk reklaamivõimalus, teisalt ka koht, kus suhelda firma klientidega.

"Isegi kui sul on "maailma kõige igavam toode", on su firmas keegi, kes on sellest vaimustuses. Leia see inimene üles ja pane blogima," rääkis
Skype'i blogija Peter Parkes, 08.09. 2009 ütritusel "Tallinn Blogfest 2009".

Loe pikemalt tänasest Äripäevast või SIIT! Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta SIIT!

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. September 2009, 07:26
Otsi:

Ava täpsem otsing