Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Riik pelgab, et erasektor ei tunne riiklikku bürokraatiamasinat piisavalt, et võimalikke probleeme ja vajadusi ette näha, ning nii võib teenuse hind algselt ettenähtust hoopis suuremaks kujuneda. Samuti võib ebaõnnestumine partneri valikul riigile kalliks maksma minna.
Jaan Pillesaar, kelle selja taha koondunud konsortsium tahab riigi tugiteenused ise või riigiga kahasse osutama hakata, peab erakapitaliga teeninduskeskust efektiivsemaks, sest nii saaks teha ka ebapopulaarseid otsuseid.
Pillesaar ütles Äripäevale, et teeninduskeskuse erakätesse minekul tuleks kokkuhoid eelkõige tarkvara ümberehitamise ja tööprotsesside ümberkorraldamise pealt. Pillesaar ütles, et lõplikus ettepanekus pakuvadki nad välja luua riigiga ühisettevõte.
Ministeeriumi otsus, millises vormis teeninduskeskus luuakse, tehakse Helmi sõnul oktoobris.