Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kulude kasumlikkust saab mõõta
Sertifikaat saadi pärast 31. augustist 4. septembrini Iirimaal Dublinis toimunud koolitust "Event ROI Methodology", mida juhtis professor Jack J. Phillips Roi Institute'ist.
Sertifikaat annab ettevõttele võimaluse hinnata ja mõõta investeeringute tasuvust, mis on kulunud reklaamikampaaniatele, sponsorlusprojektidele, messidele ja muudele üritustele.
Uue metoodika kasutamine annab ettevõttele võimaluse põhjendada oma tegevusi turundusraha kulutamisel ning infot, palju tehtud kulutused reaalselt ennast tagasi teenivad.
"Vastupidi senistele seisukohtadele väidame meie, et ürituste kasumlikkust on alati võimalik ka rahalises plaanis nii mõõta kui ka hinnata," kommenteeris ettevõtte partner Tauno Loodus.
Maailmas kasutavad Event Roi põhimõtteid veel Coca-Cola, Hewlett Packard, Hilton Hotels, Shell Oil, Singapore Airlines, US Department of Defense, NASA, Nokia jmt.