Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    KUIDAS meelitada klienti poodi?

    "Mis seal salata, hinnakampaaniad on praegu kõige mõjusamad. Kuid kui tegemist pole säästupoega, kes positsioneeribki end hinnaliidrina, tuleks nendega siiski piiri pidada," ütles ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov.
    "Seetõttu on oluline meeles pidada oma pikaajalisi eesmärke ja mitte brändikuvandit devalveerida," lisas ta.
    Ostovi sõnul tasub hinnakampaaniale pakkuda teisi alternatiive, nagu ostuga kaasa antav sooduskupong järgmiseks ostuks või toote ostmise korral võimalus saada teine soodsamalt.
    Kuigi Ostov tunnistab mitmekülgse reklaami ja erinevate kanalite vajadust, on ta kindel, et jaekaubanduses on ja jääb mõjusaimaks reklaamikanaliks ja brändiväärtuste kandjaks poe müügikeskkond ise.
    Sama meelt on ostukeskkonna loomisega tegeleva firma Tarkmark üks loojatest Egle Leino, kelle sõnul on töö Eesti kaupluste vaateakendega väljakutse. "Kui kauplus oleks ajakiri, siis vaateaken oleks selle esikaas," ütles Leino.
    Tema sõnul ei ole mõjusa vaateakna kujundamine vaid sinna kauba väljapanek selle kõige lihtsamas tähenduses, vaid omaette teadus, kuidas edukalt püüda inimese tähelepanu ning suunata tema edasist tarbijakäitumist.
    Uuringud näitavad, et ainuüksi kaupluses olev valgus mõjutab arvestatavalt müügi edukust - ühes eestimaises toidukaupluses piisas sellest, et oskuslikult muudeti apelsinidele langevat valgust, ja nende müüginumbrid kasvasid 40%.
    Teises olukorras suudeti sviitrite läbimüüki kasvatada 80% pelgalt nende alumiselt riiulilt silmade kõrgusele tõstmisega.
    Ostov ütles, et nende teadmiste ja kogemuste valguses julgeb ta väita, et läbimõeldud ostukeskkond suudab parandada läbimüüki 20-80% võrra.
    Montoni brändijuht Kaie Kaas rääkis, et Monton peab oma kliente sõpradeks ning nendega on kõige mugavam suhelda läbi sotsiaalsete võrgustike, nagu koduleht, Twitter, Facebook, pildid viimasest fotosessioonist Flickris või meeskonnaliikmete tutvustamine blogis.
    "Need on kanalid, mille arvel oleme vähendanud traditsioonilise turunduse osakaalu ning suurendanud alternatiivset ja personaalset lähenemist," lisas Kaas.
    Ka Ostov rõhutab sotsiaalsete võrgustike ja e-kanalite olulisust.
    "Elementaarne on omada korralikku ja kaasajastatud kodulehte. Sealt edasi võiks mõelda, kuidas kajastada oma ettevõtte tegemisi internetis olevates sotsiaalsetes võrgustikes," rääkis ta.
    Montoni brändijuht peab oluliseks, et erinevad kanalid üheskoos sõnumit toetaks ja moodustaks terviku. Siiski leiab ka Kaas, et praegu on oluline pakkuda oma tooteid hea hinnaga ning korraldada sooduskampaaniaid.
    Leino peab allahindluste korraldamisel oluliseks soodsa hinna väljatoomist, sest sellepärast ju minnaksegi allahindluse ajal poodi.
    Tähtis on info hästi kiirelt ja lihtsalt kliendini viia. Kaupluses kasutatavad sildid, mis muidu on neutraalsed, võivad sooduskampaania ajal olla agressiivsemat värvi. Samas peab alati meeles pidama, et kõige paremini viivad sõnumi kohale lihtsad nipid.
    Leino tõi näiteks Montoni rohelisesse kilesse riietatud mannekeenid kaupluse aknal ja Zara minimalistliku reklaami kaupluse aknal, kus on silt kirjaga "Allahindlus".
  • Hetkel kuum
Kairit Kall: kvantiteedimajandusest kvaliteedimajanduseks
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti võiks muutuda kvaliteetsete toodete ja teenuste keskuseks, kuhu tullakse õppima, kuidas paremini teha, kirjutab Kairit Kall arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Saunumi käive kasvas, kahjum kahanes
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Saunum Group lõpetas mulluse majandusaasta suurema käibe ja väiksema kahjumiga kui varem.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi nipid: mida teha, kui töötaja tuleb palka juurde küsima, aga …
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Kui töötaja, kes pole teistega võrreldes olnud nii silmapaistev, tuleb palka juurde küsima, siis oled sa juhina juba õige hetke probleemidest rääkimiseks mööda lasknud, rääkis Prisma Peremarketi Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Suur reede raadios: Jüri Ratas Keskerakonna võimust pealinnas
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tallinnas on toimunud revolutsioon: üle kahe kümnendi püsinud Keskerakonna võim on otsas. Aga kas uus võimuliit leiab neljakesi ka ühisosa?
Tartus baaripidamise lõpetanud firma jäi töötajatele võlgu
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.
Tartu Supilinnas Mülä baari varem vedanud firma läks pankrotimenetlusse, mis võiks ettevõtte ühe omaniku sõnul tuua lahenduse ka maksmata jäänud palkadele.