KUIDAS meelitada klienti poodi?

08. oktoober 2009, 08:11

Praegu aitavad soodushind, allahindlus,
mõni hinnale orienteeritud ralli küll klienti poodi meelitada, kuid vähem
tähtsaks ei tohi pidada poe ja vaateakna kujundamise rusikareegleid ning oskust
panna oma kaup ennast ise müüma.

Kaupluse  vaateaken  Tallinnas  Uuel  tänaval Kaupluse vaateaken Tallinnas Uuel tänaval"Mis seal salata, hinnakampaaniad on praegu kõige mõjusamad. Kuid kui tegemist pole säästupoega, kes positsioneeribki end hinnaliidrina, tuleks nendega siiski piiri pidada," ütles ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov.

"Seetõttu on oluline meeles pidada oma pikaajalisi eesmärke ja mitte brändikuvandit devalveerida," lisas ta.

Ostovi sõnul tasub hinnakampaaniale pakkuda teisi alternatiive, nagu ostuga kaasa antav sooduskupong järgmiseks ostuks või toote ostmise korral võimalus saada teine soodsamalt.

Kuigi Ostov tunnistab mitmekülgse reklaami ja erinevate kanalite vajadust, on ta kindel, et jaekaubanduses on ja jääb mõjusaimaks reklaamikanaliks ja brändiväärtuste kandjaks poe müügikeskkond ise.

Loe artikli täisversiooni siit . Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit .

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    08. October 2009, 10:38
    Otsi:

    Ava täpsem otsing