Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Blogija Pamela Slim: sotsiaalne meedia pole ajaraiskamine

Urve Vilk 15. oktoober 2009, 15:33

Sotsiaalne meedia on väikestele
ettevõtetele ja riikidele väga hea võimalus ennast nähtavaks teha, rääkis täna
alanud kahepäevase Pärnu Juhtimiskonverentsi avakõneleja, tuntud blogija ning
juhtimistreener Pamela Slim, soovitades internetisuhtlusele rohkem tähelepanu
pöörata.

"On ettevõtjaid, kes arvavad, et sotsiaalne meedia on ajaraiskamine. Kui rääkida sõpradega, on võimalik internetis tõesti palju aega kulutada. Aga sotsiaalne meedia on ka hea võimalus rääkida oma klientidega ja leida uusi turge ning seda eriti väikeste ettevõtete jaoks," rääkis tuntud juhtimistreener Pamela Slim.

Arvestades riigi väiksust, võib olla suuremahulist tootmist Eestis raske arendada, aga nišitootmine on väikeettevõtete jaoks ideaalne võimalus. "Näiteks orgaanilise koeratoidu tootmine. Kui on soov müüa suurele turule, võivad olla tootmismahud Eesti jaoks üle jõu käivad. Aga väike osa Ameerika turust oleks orgaanilisest tootest kindlasti täiesti sillas. Tänu internetile ja sotsiaalsele meediale saab ennast nähtavaks teha üle kogu maailma," sõnas ta.

Slimi sõnul on sotsiaalne meedia praegu ettevõtete jaoks oluline erinevatel viisidel. Nii pole sageli kliendil enam soovi saata ettevõttele tagasisidekirja, mida võib olla ignoreeritakse, arvamust saab ka teisiti avaldada. Näiteks kirjutas üks klient ebameeldiva kliendikogemuse kohta lennufirmaga Virgin Atlantic Twitterisse säutsu. Säutsu märkas ettevõtte poolt keskkonda jälgima palgatud töötaja ning selle tulemusena vabandas järgmisel korral, kui klient firma teenuseid kasutas, tema ees piloot isiklikult, rääkis Slim.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. October 2009, 15:43
Otsi:

Ava täpsem otsing