Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kasutatud autod viiakse Eestist 3-4 kaupa minema

    "Mõnel korral on käidud ka treileriga, kuid enamasti viiakse Soome-Rootsi 3-4 sõiduki kaupa ja on selge, et oma tarbeks neid ei osteta," ütles Balti Realiseerimiskeskus OÜ juhatuse liige Hallar Loogma.
    "Viimase kahe kuuga on kasutatud sõidukite müük kasvanud nii sisemaale kui ka välismaale, ladu on tühi ning nõutakse enam, kui tuleb müüki," lisas ta.
    Soomes ja Rootsis on eelistatumad kuni kolm aastat vanad BMWd ja Mercedesed, tarbeautodest Ford Transitid, rääkis Loogma. Lisaks põhjanaabritele käivad Eestist autosid müügiks kokku ostmas ka diilerid Saksamaalt ja Valgevenest, sama joon on jälgitav ilmselt Lätis-Leeduski, märkis ta.
    A2 Autowelt OÜ juhi Raul Kiviranna sõnul viivad välismaalased korraga ära 4-5 autot.
    "Soomlased eelistavad diislit ja universaali, markidest on hinnas sakslased," iseloomustas ta põhjanaabrite huvi. "Rootslased aga soovivad eksklusiivsemaid, kallimaid autosid hinnaklassis 20 000-30 000 eurot ehk siis autosid, mida on siin turul raske müüa," lisas Kivirand.
    Venelasi huvitavad tema sõnul alla 100 000 krooni maksvad autod. Muu hulgas on idanaabrite sellise valiku põhjuseks ka tollireeglid, mis ei luba tuua üle piiri uuemaid kui kolmeaastaseid masinaid, selgitas Kivirand.
    Soome väljaande Taloussanomat teatel pöördus kasutatud autode hind seal kasvule. See peegeldub ka hindades, augustis alguse saanud hinnatõus jätkus ka septembris, mil hinnad kerkisid 5,5% võrra.
    Autode turgu analüüsiv Gray-Heni analüütik Markus Halonen ütles, et ootab sügisel hindade kasvu veelgi, sest autode juurdevool turule on väike.
    Ehkki müügiks läheb pea kõik, mis turule tuleb, on Gray-Heni andmeil eriti nõutud väikeautod. Automüüja Laakkoneni kasutatud autode müügijuht Pekka Joensuu Nupponen ütles Taloussanomatele, et sel sügisel on eriti hästi läinud kaubaks universaalkerega mudelid.
    Eestis lähevad Loogma ütlusel üldplaanis müügiks kõik margid. Siiski soovitakse vähem 5-10 aasta vanuseid ja vanemaid suuri kalleid autosid. Pigem tahetakse ökonoomseid, kuid praktilisi autosid, näiteks universaale, kinnitas ta.
    Sõiduautode puhul on nõudlus pakkumisest tema väitel selgelt üle. "Sõiduautode uputusest enam rääkida ei saa: just liisinguautosid ostetakse enam, kui müüki tuleb," lisas Loogma. Tavapäraselt toob sügis müügis languse, märkis ta.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.