Maire Milder: kui unustad lõpetada teenuse tarbimise, küsitakse raha edasi

25. oktoober 2009, 11:48

Kui unustad lõpetada teenuse tarbimist,
siis kus sa selle peale tuled, et pärast sulle seda teenust automaatselt edasi
antakse ja selle eest veel raha küsitakse, vastas Baltika juhatuse liige Maire
Milder Äripäeva päevaküsimusele.

Reedeses Äripäevas ilmus lugu teemal, kus nördinud ettevõtjad ja raamatupidajad nimetavad väljapressimiseks HansaWorldi tarkavara edasimüüjate käitumist, millega vanade versioonide kasutusõigus keerati lukku, ning ärgitati ostma uut versiooni. Küsisime Maire Milderi käest, kas ta on olnud olukorras, kus teenuse või toote pakkuja küsib hiljem raha juurde.

„Sellisesse olukorda on sattunud minu tütar, kes tellis arvatavasti internetist mobiilile teenuse, mille pakkuja arvab, et see teenus on pädev kogu aeg. Hakkasin asju uurima, kui limiidid said väga kiiresti täis, ega teadnud, kuidas või mille pärast. Internetis on ikka väga kavalaid teenuseid. Kui unustad lõpetada teenuse tarbimist, siis kus sa selle peale tuled, et pärast sulle seda teenust automaatselt edasi antakse ja selle eest veel raha küsitakse,“ vastas Milder.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    25. October 2009, 16:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing