Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Kas olete pidanud toote või teenuse eest hiljem raha juurde maksma?
Maire Milder, Baltika juhatuse liige
Sellisesse olukorda on sattunud minu tütar, kes tellis arvatavasti internetist mobiilile teenuse, mille pakkuja arvab, et see teenus on pädev kogu aeg. Internetis on ikka väga kavalaid teenuseid. Kui unustad lõpetada teenuse tarbimise, siis kus sa selle peale tuled, et pärast sulle seda teenust automaatselt edasi antakse ja selle eest veel raha küsitakse.
Toomas Aak, NCC Ehituse juhatuse esimees
Olen küll, seda juhtubki kõige rohkem ehituses, kui tuleb hakata lisatöid tegema või midagi sellist, mida projektis pole.
Ikka tullakse ju hinnakirjasid muutma, nt Tallinna Soojus, ja küsitakse raha juurde.
Anu Uuemõis, MediaBrokeri juhatuse liige
Ei ole. Ainus asi võiks see olla, et tellid mööbli ja sa saad aru, et pead tellima lisaks eraldi kokkupaneku.
Autor: ÄP