Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus: Mida arvate meteoriiditrikist?
Sami Seppänen, Elisa Eesti juht
Kuidas vaadata. Any publicity is good publicity - on üks lähenemine. Kuid meteoriidi-triki tõttu kulutati avalikke ressursse. Läti Tele2 ei suutnud sellega tekitada positiivset ja huvitavat uudist, nagu kavatseti.
Olav Osolin, reklaamiguru
Kui see on suurema kampaania esimene faas, siis peaks sellele tulema jätk. Kui aga kampaaniakorraldaja esindaja sõnul olevat tegemist püüdega tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega, siis on see ülesanne kindlasti täidetud. Kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator, selle jaoks leiti kütust ja nad on suutelised kaevama päris sügava augu. Hakatuseks polegi seda nii vähe.
Kristel Saat, Webgate OÜ turundusjuht
Läti jaoks oli meteoriidi-trikk reklaam. Mingil hetkel ei mäleta keegi, kas see oli hea või halb, vaid mäletab, et midagi oli. Eks ta üks inimeste lollitamine on. Oma firmale pole ma valmis sellist reklaamikampaaniat korraldama.
Autor: ÄP