Norras 2,3 miljonit maksev Eesti turunduskampaania

30. oktoober 2009, 10:32

Sel nädalal alustas EAS Oslos ja selle
lähiümbruses turunduskampaaniat, et meelitada kultuurilembelisi ning
spaa-huvilisi Norra turiste Eesti suurematesse linnadesse talvepuhkust veetma.

„Ligi kuu aega kestva kampaania teemaks on „Puhkus linnas“ ning selle eesmärgiks on norralastes tekitada huvi Eesti kui puhkuse veetmise koha vastu ning suurendada oluliselt meie veebilehe visitestonia.com külastusharjumust,“ ütles EASi Turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

Tarmo Mutso lausus, et soomlaste-rootslaste jaoks on Eesti kas ühise ajaloo või hea ühenduse tõttu muutunud täiesti tavaliseks sihtkohaks, norralased on aga paraku senini jäänud kõrvalvaataja rolli.

2008. aastal ööbis Eesti majutusasutustes 47 240 Norra turisti, selle näitajaga olid nad välisturistide hulgas kuuendal kohal. Kui 2007. aastani kasvas Norra turistide arv Eestis aasta-aastalt märkimisväärselt, siis 2008. ja 2009. aastal on see vähenenud nii otselendude arvu vähenemise kui ka üldise majandusolukorra tõttu. Eestit on külastanud 13% Norra täiskasvanud elanikkonnast.

„Puhkus linnas“-kampaania sihtrühmaks on 40-60-aastased norralased, kes on avatud uutele külastuskohtadele, otsivad „erilist“ – olgu tegemist siis kontserdi, ostuvõimaluse või kvaliteetse teenusega, uurivad lisainfot peamiselt internetist.

Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondist rahastatava kampaania maksumuseks on 2,3 miljonit krooni ning see kestab 20. novembrini. Visuaallahendused töötas välja agentuur Tank.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. October 2009, 10:32
Otsi:

Ava täpsem otsing