Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Atria Eesti trügib kanalihatoodete turule
"Tahame pakkuda väärilist konkurentsi praegustele vähestele turul olijatele. Leidsime, et kanalihatoodete pakkujaid ja maitseid võiks olla rohkem," ütles Atria Eesti peadirektor Kaido Kaare.
Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiis ütles, et nende prognooside järgi kasvab linnuliha tarbimine lähiaastatel viiendiku võrra. "Mulle tundub, et Tallegg on mõnes kohas veidi jänni jäänud," rääkis Kiis. "Nad on tarbijauuringutega vähe tegelenud. Meie uurisime enne toodanguga turule tulekut väga hoolega, milliseid tooteid tarbija soovib," arvas Kiis.
Esimesed partiid Wõro kaubamärki kandvaid linnulihatooteid valmisid Vastse-Kuustes paar-kolm nädalat tagasi.
ASi Maag Grupp linnulihatoodete tootejuht David Pärnamets nimetas Atria trügimist uude valdkonda eos surnud projektiks. "Kanalihaturg on madalseisus ja ma ei näe, et uutel tulijatel ruumi oleks," põhjendas ta,
Pärnametsa hinnangul saab Atria Eestil väga keeruline olema. "Neil peab ikka väga palju raha olema," lausus Pärnamets. "Kui aga vaadata nende selle aasta kolme kvartali majandustulemusi, siis kanaprojekt suurendab ilmselt miinust veelgi."
Pärnametsa kinnitusel teevad nii Tallegg kui ka Maag Grupp oma Rannamõisa kaubamärgi all müüdavale linnulihatoodangule dumpingut ning korraldavad pidavalt odavkampaaniaid. "Rahval ei ole lihtsalt raha," tõdes Pärnamets.