Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Parim hinnalise võiduga mäng
Valik toimetuseni jõudnud lugejate vastuseid küsimusele, milline tarbijamäng on parim ja miks.
Rimi kleepsud. Sest toitu tuleb niikuinii osta, kleepsude kogumiseks on piisavalt aega ja kingitused on tõesti väga kvaliteetsed.
Parim tarbijamäng on selline, milles loositakse välja erinevaid kinkekaarte ja pileteid. Olen väga aktiivne tarbijamängudest osavõtja ja tihti ka võitja ning oskan öelda, et tihti on auhindadeks pudi-padi (nokkmütsid, käterätid, särgid). Tõeliselt hinnalised on auhinnana aga reisid, autod, elektroonika, kodutehnika ning rahalised auhinnad. Mida rohkem on osavõtjaid, seda väiksem on võiduvõimalus, kuid ikkagi on see parem kui lotot mängida.
Eesti Päevalehe tellijaeelise loosimised. Võimalus päris sageli võita mitmesuguste kultuuriürituste pileteid.
Parim oli Coca-Cola tarbijamäng, kus võit oli korgi all. Lihtne ja selge mäng.
Minu lemmikuks osutus septembrikuus Vici krabipulkade tarbijamäng. Need krabipulgad tõid mulle suure võidu, nimelt võitsin arvuti. Ma usun sellistesse mängudesse. Tuleb olla järjekindel. Uskuda ja loota. Ja kui ei vea armastuses, veab õnnemängudes.
Parim tarbijamäng on selline, kus on suurem võit. Näiteks auto, reis või rahasumma. Olen mänginud mitmeid kordi, näiteks Selga Gutta, Õnne leiva või Valla vorstide mängu. Võidud on olnud minimaalsed, aga see ei vähenda mänguindu.
Kindlasti on parim tarbijamäng see, kus auhinnafond on soliidne. Kalleimad Eestis on siiani olnud Eesti Päevalehe tellimuste kasvatamiseks tehtud maasturite loosikampaaniad. Teisalt on see tarbijale ka lõks, sest tõmbab uue auto hoolduse ja käigushoidmise tarbimisahelasse, mis maasturi puhul pole kahjuks kuigi keskkonnasõbralik. Nii et parimad on ikka need kampaaniad, mis kutsuvad üles arukale tarbimisele.
Parim tarbijamäng on tõenäoliselt selline, millest kõik osalejad kasu saavad. Eriti oluline on see minu arvates laste puhul. Väikesed lähevad alati kõigega meelsasti kaasa ja nende ootused on tihti suuremad kui täiskasvanutel. Kingitus ei pea tingimata olema suur või kallis, näiteks lastele sobib ka väike kleeps. Paljude täiskasvanute arvates on selline "tasuta nänn" täiesti mõttetu kraam, kuid väiksemad on sellegi üle rõõmsad.
Parim tarbijamäng on selline, millega ei kaasne toote või teenuse ostmiskohustust.
Parim kampaania on selline, kus saad oma teadmisi ja oskusi rakendada, mitte suvaline loosimine või allahindlus. Näiteks Knorri kampaania, milles tuli lahendada mitmes etapis loogikaülesandeid ja vastata viktoriiniküsimustele, ja kogu kampaania kiiresti lahendanud said auhinnad.
Parima mängu tegi Eesti Päevaleht - kahel aastal järjest loositi tellijate vahel välja kokku kaheksa sõiduautot Nissan. Mind paneb kahtlema selline tarbijamäng, kus võitja maha salatakse. Hinge jääb kahtlus, kas asi oli õige. EPL avaldas kõigi võitjate persoonilood koos fotodega, reklaamüritus teenis lehe huve täielikult.
Eelmise lehe lugejamängu auhinna, 1000kroonise kinkekaardi Looduspood.ee-lt võitis Terje Männe. Toimetus võtab võitjaga ühendust.
Autor: ÄP