Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
KUIDAS kasulikult säutsuda?
Sotsiaalmeedia ühe säravama tähe Twitteri kasutamine ehk säutsumine on hea võimalus firmal oma kasutajatele-klientidele lähemale minna.
Twitter on keskkond, kus saab 140 tähemärgi ulatuses oma sõnumit edastada. Piltideta, vajadusel linkidega.
Keskkond töötab vabatahtlikkuse alusel. Kasutajad saavad üksteist ehk üksteise säutse jälgida, seega pole tegemist pealetükkiva suhtlusvormiga.
"Twitteri võlu, ja ühtlasi ka nõrkus, peitub selle mahus - 140 tähemärki ei ole just palju, nii et tuleb hoolikalt mõelda, mida sinna postitada," kommenteeris Forum Cinemas ASi turundusjuht Triin Jürgens. "Eks peamine eesmärk ongi levitada meie värskemaid esilinastuste, sündmuste jt filmiteemaga seonduvaid uudiseid," lisas ta põhjuseks, miks Forum Cinemas seda kasutab. "Twitteris on võimalus igaühel endal meid valida. Järelikult ta siis tahab ka meie tegemistest kuulda."
Sõnumid, mida Twitteris jagada, sõltuvad ettevõttest. Ühelt pool leiab nii reklaamilisi viiteid firmade uudistoodetele, nende kriitikale ja sooduspakkumistele. Teisalt jälle viiakse kliendi või potentsiaalse kliendini ka üldse valdkonnast huvitavat materjali, suheldakse oma kasutajatega ning reageeritakse kiirelt oma firmade või toodete-teenuste suhtes tehtud kriitikale. Meediaettevõtete säutsud aga koosnevad tihti viidetest huvitavamale sisule.
"Neli sotsiaalvõrku, millega liitumise peale tasuks kindlasti mõelda, on LinkedIn, Facebook, Twitter ja YouTube," soovitas kommunikatsioonibüroo Vare & Jaakkola partner Jaan Vare.