Double Coffee laienes liiga uljalt

Anne Oja 17. november 2009, 18:39

Reval Café tegevjuht Rene Treifeldt ütles Äripäevale, et Double Coffeele sai Eestis saatuslikuks liiga uljas laienemine turul, mida nad ei tundnud.

„Kontseptsioon oli neil hea, kuid ainult kontseptsioonist ei piisanud Eesti klientuurile,“ sõnas ta.

Treifeldt märkis, et Double Coffee laienes buumi ajal, mil rendipindade eest küsiti kõrget hinda ning tekkis probleeme tööjõu palkamisega. Nende laienemised olid nii ulatuslikud ja võeti rendipinnad, mis olid liiga kallid. Meie olime need enne üle vaadanud ja leidnud, et need käivad kohvikule üle jõu,“ rääkis ta.

Treifeldt ütles, et mõni Double Coffee kohvik oli lahti väga lühikest aega, üks isegi vaid kaks-kolm kuud. Kui personal ei tea, kus juhtkond parasjagu on, ei tule sealt midagi head, leidis Treifeldt Äripäeva kogemuse peale, et Double Coffee juhti oli juba möödunud aastal võimatu kommentaariks tabada.

„Ei usu, et rohkem suuremaid ja tuntumaid kohvikuid kaob,“ lausus Treifeldt samas, „neid on hakanud hoopis juurde tulema. Restoranid muutuvad kohvikuks.“

Treifeldt ei osanud öelda, kas Reval Café jääb tänavu plussi, kuid hindas aastat kordaläinuks. „Oleme teinud järjekindlalt investeeringuid, kuid laienenud konservatiivselt ja hoidnud hinnad madalal tasemel. Kliente on (masu tõttu – toim) vähemaks jäänud, kuid meil on tagasilöök olnud oluliselt väiksem, kui mõnel teisel,“ põhjendas ta.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. November 2009, 21:05
Otsi:

Ava täpsem otsing