Esmaspäev 5. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

LHV suurendab turunduseelarvet 20%

Indrek Kald 20. november 2009, 13:55

LHV Panga turunduskulude maht kasvab järgmisel aasta viiendiku võrra, ütles panga turundus- ja meediasuhete juht Andres Kask.

"LHV läheb aastale 2010 vastu suure huvi ja ootustega. Meie kulude maht pisut suureneb võrreldes möödunud aastaga, nii umbes 20%, kuna meil on põhjust teha reklaami turule toodavatele uutele panagatoodetele," rääkis ta turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses.

"LHV Pank on juba aastaid tootnud palju oma reklaamilahendusi maja sees. Suuremate kampaaniate läbiviimisel kasutame küll ka erinevate agentuuride abi, kuid mitte alati täies ulatuses," lisas Kask. See sümbioos on meile sobilik ka 2010. aastal, märkis ta.

Kase kinnitusel on 2010 LHV Panga jaoks murranguline aasta, sest turule tuuakse uus internetipank ja arveldussüsteem. LHV Panga DNA on olnud aastaid internet, ka meie uued tooted on saadaval internetipõhiselt, seetõttu on ka loogiline, et kõik internetikanalid on meie jaoks väga olulised. Kindlasti ka sotsiaalmeedia pool, mida oleme juba sel aastal jõudsalt kasutanud. Aga ega ka traditsioonilised meediakanalid meie arsenalist kuhugi kao."

Samas Swedbank jätab turunduseelarve järgmisel aastal sama suureks. "2010. aasta turundusinvesteering on plaanis jätta samale tasamele võrreldes 2009. aastaga. Jätkuvalt otsime turunduses effektiivseimaid võimalusi, et sihtgrupini jõuda ja hindame koostööd partneritega, kes aitavad selleks uusi võimalusi leida," ütles  panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Ines Estrin.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2009, 11:10
Otsi:

Ava täpsem otsing