Kolmapäev 22. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Teeninduses on esirinnas pangad

ÄP 26. november 2009, 00:00

Uuringu eksperdi Sirje Spiegelbergi sõnul oskavad ja soovivad teenindajad varasemate aastatega võrreldes rohkem oma kaupu ja teenuseid kliendile aktiivselt, müügi eesmärgil tutvustada.

Kuigi Eesti teenindusele antakse sageli väga kriitilisi hinnanguid, on üldine tase siiski hea ning liigub aastast aastasse paremuse suunas.

Indeksi tõusu taga on eelkõige telefoniteeninduse kvaliteedi paranemine, täpsemalt kõrgemad hinnangud teenindajate müügioskustele.

Ettevõtted, mis iga aasta Eesti teeninduse indeksit mõjutavad ja kelle teeninduse tase 2009. aastal on kõige kõrgema hinde saanud, onEesti Energia, Elion, Estravel, Eesti Haigekassa, Sampo Pank, SEB, Starman, Tele2.

Eesti teeninduse indeks kujuneb 32 baasettevõtte kolme teeninduskanali põhjal: otsesele teenindusele, telefoniteenindusele ja e-postiteenindusele antud hinnete koosmõjul.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 18:54
Otsi:

Ava täpsem otsing