Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Uuringud: EMT-l ja Tele2-l tugev teeninduskvaliteet

Silvia Kruusmaa 01. detsember 2009, 13:51

Faktum & Ariko suurettevõtete teeninduskvaliteedi uuringu põhjal saavutas EMT parima tulemuse nii teeninduse meeldivuse ja sõbralikkuse kui ka kliendi probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse osas. Tele2 saavutas aga TNS Emori poolt läbi viidud Eesti Teeninduse Indeks 2009 uuringus mobiilsidefirmade seas esimese koha.

EMT on parima teeninduskvaliteediga suurettevõte, teatas EMT.

"Hindame eriti kõrgelt seda, et oleme positiivsed tulemused saanud reaalsete klientide tagasiside põhjal, mitte kunstlikult loodud ostusituatsioonide või testostude tulemusel,“  ütles EMT müügi- ja teenindusdirektor Indrek Randveer.

Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 saavutas TNS Emori poolt läbi viidud Eesti Teeninduse Indeks 2009 uuringus mobiilsidefirmade seas esimese koha.

„TNS Emori uuringu tulemused näitavad, et Tele2 on parima teenindusega mobiilsideoperaator. Usun, et seda on märganud ja väärtustavad kliendid üle Eesti – on ju Tele2 võitnud numbriliikuvusest konkurentsitult enim, edestades järgmist konkurenti liitumiste arvult ligi viiekordselt, ning ühtlasi ainus mobiilsideoperaator, kes on suutnud majanduslanguse tingimustes oma majandustulemusi samal tasemel hoida,“ rääkis Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema.

Eesti Teeninduse Indeks 2009 uuringu viisid läbi TNS Emori klienditeeninduse kvaliteedi uuringuteks koolitatud ostlejad Mystery Shopping meetodil (uuringus osalenud ettevõtete töötajad ei teadnud, millal, kus ja kuidas teenindust hinnatakse). Indeksid kujunesid välja kolme teeninduskanali põhjal: otsene teenindus, telefoniteenindus ja e-maili teenindus, uuringu käigus teostati 771 teeninduskontakti. Uuringus osalesid 39 ettevõtet 11 erinevast valdkonnast.

Faktum & Ariko viib suurettevõtete teeninduskvaliteedi uuringut läbi alates 2002. aastast. Uuringu raames selgitatakse välja hinnangud kahele teeninduskompetentsile: teeninduse meeldivus ja sõbralikkus ning kliendi probleemide lahendamise ladusus ja täpsus. Hinnanguid kogutakse järgmiste ettevõtete kohta: Eesti Energia, Eesti Gaas, Eesti Post, Elion, EMT, Elisa, Tele2, Starman, Swedbank, Sampo Pank, SEB.

 

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. December 2009, 17:01
Otsi:

Ava täpsem otsing