Reklaamiturul sünnib uus hiiglane

Maire Kasemaa 02. detsember 2009, 11:38

Idea ja Baltic FCB ühinemise tulemusena tekib Eesti reklaamituru suurim agentuur. Mullu oli ettevõtete kogukäive 65 miljonit krooni, teatas Idea.

Eesti suuremate reklaamiagentuuride hulka kuuluvad Idea Euro RSCG ja Baltic FCB ühinesid ühtseks reklaamiettevõtteks. Praegu on käimas läbirääkimised ettevõtete ühinemine teemal ka Lätis ja Leedus. “Ühinemine kogu Baltikumi tasandil oleks loogiline jätk sellele protsessile, aga ühinemist hindame igas riigis siiski eraldi,” ütles Baltic FCB nõukogu liige, nüüdsest ka Idea nõukogu liige Erko Täht.

Ühinenud agentuuri nõukogu liikme ja ettevõtte ühe omaniku Mark Eikneri sõnul on ühinemise eesmärk olla tugeval positsioonil situatsioonis, kus reklaamiturg hakkab taas kasvama. „Tänasest kriisist väljuvad võitjatena need ettevõtted, kes suudavad oma turuosa suurendada ja on turu kasvu alguseks parimas stardipositsioonis,“ ütles Eikner.

Baltic FCB nõukogu liikme, nüüdsest ka Idea nõukogu liikme Erko Tähe sõnul annab ühinemine võimaluse pakkuda nii uutele kui olemasolevatele klientidele paremat teenust.

Ühinenud reklaamiagentuuri nimeks saab Idea. Ettevõtte tegevjuhiks ja juhatuse liikmeks saab senine Idea Euro RSCG juhatuse liige Birjo Kiik. Ühinenud agentuuri suuremad kliendid on Bauhof, BMW, Eesti Post, Hyundai, Kraft Foods, Liviko, Starman, Olympic Casino, Seesam, Säästumarket.
Ettevõtete 2008. aasta konsolideeritud käive Eestis oli 65 miljonit krooni

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    02. December 2009, 11:38
    Otsi:

    Ava täpsem otsing