Bloomberg plaanib agressiivset laienemist

Silvia Viidik 07. detsember 2009, 12:20

Uudisteagentuuril Bloomberg on kavas agressiivsete investeeringute aasta, kui finantsandmestiku pakkuja püüab maailma kõige mõjukama uudisteallika positsiooni, vahendas Financial Times.

Alles hiljuti ostis uudisteagentuur ajakirja BusinessWeek, mis oli Bloombergi 28aastase ajaloo üks esimesi olulisemaid tehinguid. Agentuur kaalub samuti oma praegu tasuta kättesaadavate internetilehekülgede tasuliseks muutmist – sinna kuuluks nii bloomberg.com kui businessweek.com.

Bloombergi juhi Peter Graueri hinnangul on uudistetööstuse allakäik ilmselt juba põhja ära tabanud ja nüüd on aeg uuteks mudeliteks, millega uudiste pealt raha teenida. Konkureerivad uudiste-edastajad Financial Times ja Wall Street Journal on juba suutnud oma online-sisu osaliselt tasuliseks muuta ning see paistab töötavat kaunis edukalt.

Lisaks loodab Bloomberg, et Businessweeki enda külge liitmine annab talle juurde 340 000 terminalikasutajat ning miljon veebis registreerunut ja 5 miljonit tavalist veebilugejat.

Praegu tegeleb Bloomberg veebitootega, mis keskendub eeskätt kinnisvaraärile. Veel on tehtud esimesed testid Bloomberg Law leheküljega, mis hakkab kajastama õiguse valdkonda puudutavat temaatikat.

Bloombergile on silma jäänud 70 võimalikku investeerimisobjekti ning suur osa neist on Graueri sõnul täiesti arvestatavad. Eelmisel aastal võttis uudisteagentuur tööle 1100 inimest, kellest suurima osa moodustasid tarkvarainsenerid ning ka selleks aastaks plaanib ettevõte sarnast profiili.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
07. December 2009, 12:22
Otsi:

Ava täpsem otsing