Nõges: parima börsifirma valimine nagu missivõistlus

Kadrin Karner 10. detsember 2009, 20:37

Mis teeb ühest börsiettevõttest parima, on keeruline öelda, kuid see tiitel avaldab kindlasti mõju aga teatav saransus on siin olemas ka missivalimistega, rääkis Äripäevale antud kommentaaris investor Arvo Nõges.

Äripäev küsis Arvo Nõgese käest, mis teeb ühest börsifirmast parima ettevõtte ning kui palju sellised tiitlid investoreid mõjutavad oma investeerimisotsuste tegemisel?

“Minu arvates on seda raske defineerida. Ma tean, et käivad erinevad hinnangud ja see on tiitel, mida mõni ettevõte võib enda juures ka kasutada. See kindlasti midagi näitab, aga kas see investoritele ka midagi näitab…. et see on just kõige kasulikum ja turvalisem, siis need kõik iseloomustused tavaliselt ühte ettevõttesse ära ei mahu,” arutles Nõges.

Ta siismi möönis, et parima börsifirma tiitel inimestele mõju, iseasi, kellele rohke, kellele vähem. “Kui see tiitel välja kuulutatakse, siis saab mõelda, et kas olla nõus sellega või mitte ja arvata, kas oli taas üks mõttetu konkurss. See on nagu missivalimine – kui leitakse meeldiv naisterahvas, siis kiidaks tulemuse heaks ja kui mitte, siis kehitaks selle peale ilmselt õlgu,” tõi ta võrdluse.

Siiski arvab Nõges, et tegemist on laias plaanis suhteliselt mõttetu tegevusega. “Ümberringi toimub tegelikult igasugust tsirkust, mis siin ikka, vaatame ja imestame,” lisas ta.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. December 2009, 20:37
Otsi:

Ava täpsem otsing