Raskeveokite müük novembris kasvas

Tea Taruste 15. detsember 2009, 00:00

Edukaim kaubamärk oli novembris Merzedes-Benz 20 masinaga, lükates troonilt möödunud kuudel enim sõidukeid müünud Peugeot, kel õnnestus müüa 9 masinat. MB-le järgnes müügiedult Citro?n, mille märki kandvaid masinaid müüdi novembris 18.

Üle 4kuupmeetrise kaubaruumiga kaubikuid müüdi novembris 33, pea kolmandik vähem kui oktoobris (46). Mullu novembris müüdi kaubikuid 66. Kuu lõikes vähenes oluliselt ka pikapite müük. Oktoobri 13 asemel müüdi neid vaid 5.

Kui oktoobris ei õnnestunud automüüjatel maha müüa ühtegi veokit täismassiga kuni 16 tonni, siis novembris läks kaubaks 3 masinat. Märkimisväärselt tõusis aga üle 16 täismassiga veokite müük: oktoobrikuu 12 masina asemel müüdi 20 veokit. Seega jäi veokimüük mullusele novembrile alla vaid 35%.

Sõiduautosid müüdi AMTELi andmeil novembris 434.

Markidest olid müüduimad Toyota (67) ja Škoda (62). Aasta tagasi novembris müüdi sõiduautosid 1148 - müük on aastaga vähenenud 62%.

Selle aasta üheteist kuuga müüdi tarbesõidukeid 1103 ja eelmise aasta samal perioodil 3927, mis teeb languseks samuti pea 72%.

Renault' ja Dacia edasimüüjad City Motors ja ABC Motors alates oktoobrikuust AMTELi müügitabeli koostamisel ei osale.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 18:21
Otsi:

Ava täpsem otsing