Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Pilgupüüdjad aastal 2009
Otsisime kõik aasta jooksul ilmunud reklaamid kokku ja kaunistasime nendega oma koosolekuruumi seinad. Sõime torti ja vaatasime aasta jooksul ilmunud reklaame. See on meil juba omamoodi rituaaliks saamas, et novembri viimastel päevadel vaatame korraks tehtu peale tagasi ja valime parimad.
Lõppev aasta oli eriline selle poolest, et meie lehe veergudel on ilmunud tavapärasest rohkem ettevõtjalt tarbijale suunatud reklaame (B2C). Samas oleme jätkuvalt klientide esmaseks valikuks ettevõtjalt ettevõtjale (B2B) suunatud reklaamikanalina nii paberkandjal kui ka elektroonilises meedias.
Parimad valisime kolmes kategoorias: B2B (business to business) ja B2C (business to customer) reklaamide hulgast ning veebilahendustest. B2B kategoorias võitis Scandinavian Airlines Systemi ning B2C kategoorias baar-restorani Chicago reklaam. Parim veebilahendus oli G4S Eestil.
Täname kõiki koostööpartnereid ja soovime kõigile head uue aasta algust!