Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Värske vorm!
Nelja aasta eest maailma ajalehekujundajate liidult maailma parima kujundusega ajalehe tiitli saanud Äripäev ilmub tänasest uue kujundusega.
Lisaks asjaolule, et iga asi tahab aja jooksul värskendamist, on uuenduseks mitmeid sisulisi põhjuseid.
Suurendasime arvamuslehekülgede arvu seniselt kahelt kolmeni. Käesolev, teine lehekülg on jäetud toimetuse arvamuse jaoks, lehe keskel olevad kaks lehekülge isikustatud arvamuste jaoks. Kõik selleks, et muuta Äripäev senisest enam arvamusplatsiks, kus käivituvad debatid ja arutelud.
Lehe üldises kontseptsioonis võtame kasutusele “valgete” paariskülgede põhimõtte, kus esitleme igal paarisküljel süvendatult ühte lugu – on selleks siis uudis, uurimuslugu, olemuslugu, praktiline lugu, reportaaž või hoopis midagi muud. See annab toimetusele vabaduse esitleda lugejale majanduses toimuvaid olulisemaid ja huvitavamaid arenguid parimal võimalikul viisil. Tahame mitte lihtsalt vastata küsimusele “miks”, vaid aidata lugejal ka tulevikku vaadata.
Reedese Äripäeva uuriv lugu “luubi all” algab sarnaselt teiste nädalapäevade kaanelugudega neljandalt leheküljelt.
Lehes on endiselt investeerimisnõu andev investori plokk, kuid üsna palju muutsime selle tagumist lehekülge, vähendasime tabelite mahtu, lisasime kommentaare.
Rubriikide arv jääb esialgu samaks – kinnisvara, logistika, ehitus, tööstus ja põllumajandus.
Loomulikult on värskenenud ka lehes kasutatavad kirjatüübid ning värvipalett.
Seekordne kujundus valmis sarnaselt eelmisele Bonnier Business Pressi peakunstniku Jacek Utko käe all, kohapeal oli abiks Äripäeva kujundusosakonna juht Margit Toovere. Head lugemist ja kommenteerimist.
10.-11. lkFoto: Veiko Tõkman
Autor: 1185-aripaev
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.