Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Järvik on Mupot juhtinud neli aastat

    Nädalavahetusel kapo ja prokuratuuri poolt kinnipeetud ja ülekuulatud Kaimo Järvik asus Tallinna Tallinna munitsipaalpolitsei ameti (mupo) juhtajana tööle 2007. aasta veebruaris.

    Mupo loomist on teravalt kritiseeritud ja öeldud, et Tallinna linnapea Edgar Savisaar üritab luua endale isiklikku poliitpolitseid. Eesti Ekspress on kirjutanud, et suur hulk mupo töötajaid kuulub Keskerakonda.
    Järvik valiti mupot juhtima nelja kandidaadi seast. Enne muposse tulekut töötas ta kesklinna valitsuse arendusnõunikuna. Tema eelistamist põhjendati neli aastat tagasi sellega, et Järvikul oli selge nägemus omavalitsuse ja riigi politsei koostööst. Mupo juhi valinud komisjoni hinnangul on Järvikul selgelt väljakujunenud liidriomadused ja valmisolek võtta vastutus juhina ning ta omab mitmekülgset töökogemust politseis, ettevõtluses ning riigi-ja kohaliku omavalitsuse teenistuses.
    Järvik on lõpetanud Sotsiaalteaduste Erakõrgkoolis Veritas õigusteaduse eriala, Tallinna Politseikoolis politseitöö ja Kehtna Põllumajandustehnikumis põllumajanduse mehhaniseerimise eriala.
    Järviku kasuks otsustanud komisjoni liikmed olid 2007. aastal tollane Tallinn abilinnapea Kalev Kallo, Tallinna linna personalidirektor Marika Lepik, korrakaitsenõunik Urmas Ait, linnavolikogu korrakaitse komisjoni esimees Juri Poljakov ja Põhja prefektuuri politseiprefekt Raivo Küüt.
    Pärast ametisse asumist Postimehele antud intervjuus lubas Järvik panna linlased koerte järelt koristama, majaomanikud kõnniteid ja räästaid jääst-lumest puhastama ja maavaldajad linna risustavaid prügimägesid kaotama.Järvik tunnistas ka toona, et mupo maine pole just kõige parem. Mainet lootis ta parandada sellega, et paneb mupo rohkem tänavail patrullima.
    Järvik on osaühingu Kaimo Konsultatsioonibüroo osanik, firma juhatuse liige on Ruth Peil. See firma tegeleb õigusnõustamisega. 2009. aastal ettevõttel äritegevust ei olnud.
    Samuti kuulub Järvikule pool ehitusfirmast Ecolight. Tema äripartner selles firmas on Mart Ratas ja juhatuse liige ka selles firmas Ruth Peil. Järvik kuulub veel ka MTÜ Taevakanalite Esinduste Liidu juhatusse.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

TalTechi professor: miks Eesti lennundus tähendab raha tuulde loopimist
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
On keeruline näha põhjust, miks Eesti lennundussektorit veel toetada. Kogemused on lihtsalt valmistanud liiga palju pettumust, kirjutab TalTechi makroökonoomika professor Karsten Staehr.
Suurpank langetas tehnoloogiahiiglaste hinnangut
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Sel nädalal muutis Šveitsi investeerimispank UBS enda aktsiasoovituse kogu tehnoloogiakuuiku suhtes ostusoovituse asemel neutraalseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Rahandusministeerium plaanib suurendada lähetuste päevaraha
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Rahandusministeeriumi plaani järgi tuleks suurendada lähetuste maksuvaba päevaraha piirmäära ja autokompensatsiooni, kuid erisoodustustes järele anda ei soovita.
Maailmas pole sõjale veel nõnda palju kulutatud
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.
Kaitsekulutused on kasvanud kogu maailmas üheksa aastat järjest, teatas Stockholmi rahuinstituut SIPRI iga-aastases raportis.