Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspress Grupi kullaauk on trükikoda
Ekspress Grupi olulisem käibekasvataja oli trükiteenuste segment, mille aastane kasv oli detsembris 9,7 protsenti.
Trükiteenuste segmendi käive oli 2,2 mln eurot. Online-meedia segment kasvatas käivet 29,5 protsenti, 775 tuhandele eurole. Perioodilised väljaanded aga jätkasid langust. Segmendi käive vähenes 1,5 protsenti, 2,1 mln eurole.
Ekspress Grupi käive kasvas aastaga 8,2 protsenti, 4,9 mln eurole.
Suurima panuse andsid käibekasvu Delfi Eesti ja Delfi Läti, viimase käive kasvas eelmise aastaga võrreldes 41,7%, kommenteeris ettevõte börsiteates tulemust. Perioodiliste väljaannete segment jäi praktiliselt eelmise aasta tasemele kahanedes 1,5%. Pea kõigi kirjastusettevõtete reklaamikäibed võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvasid.
Neljanda kvartali vahearuannet on oodata üheksandal nädalal.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.