Kolmapäev 22. veebruar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

A. Le Coq’i kogumüük kasvas mullu 10%

Silvia Kruusmaa 24. jaanuar 2011, 11:47

Eesti joogitootja A. Le Coq’i kogumüük kasvas eelmisel aastal 10%, tõustes ligi 125 miljoni liitrini.

Üle 108 miljoni liitri müüdi Eestis ning üle 16 miljoni liitri eksporditi Leetu, Inglismaale, Soome ja Taani, ekspordimaht kasvas 30%. Suurim müügikasv sisemaal oli õlle (+9%), karastusjoogi (+18%), long-drinki (+6%) ning mahlajoogi (+12%) kategoorias.

A. Le Coq’i juhi Tarmo Noobi hinnangul oli  joogiturg tervikuna möödunud aastal kerges miinuses. Väga hea müügitulemuse on teinud A. Le Coq’i õllede segment, kasvades aastaga 9%.

Noobi sõnul on väga edukas olnud 2010. aastal eksport, kasvades 30%. “Tarbimise langus siseturul sundis otsima lisavõimalusi Leedu, Soome ja Taani turul, kus olime edukad õlle, siidri ja longero müügis,” ütles Noop ja lisas, et eksport kasvatas ettevõtte kasumit, suurendas tootmist ning viis Eesti brändid maailma. Noop lisas, et 2011. eesmärgiks on sisenemine Rootsi ja Saksamaa turule, müügivõimalusi nähakse siidri ja longero segmendis.

Kõige edukam oli müük karastusjoogi sektoris (+18%), müügiedu tagas sisenemine koolajookide segmenti.

A. Le Coq on esimene Eesti ettevõte, kes on pälvinud rahvusvaheliselt tunnustatud Euroopa toidu- ja joogikultuuri Aurum auhinna, millega tunnustatakse ettevõtteid või üksikisikuid, kes aitavad kaasa Euroopa piirkondliku toidu- ja joogikultuuri arendamisele ja säilitamisele. A. Le Coq pälvis auhinna tänu ettevõtte ajaloolisele taustale ning kohalike Eesti traditsiooniliste jookide tootmisele nagu kali, Kelluke ja Limonaad.

A. Le Coq on Eesti joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. January 2011, 11:48
Otsi:

Ava täpsem otsing