Väikesed nõusolekud viivad tehinguni

Ekke Lainsalu 04. veebruar 2011, 00:00

Tahad jõuda suure JAHini? Üks võimalus sinna jõudmiseks on teha seda väikeste jah-ide kaudu. Tekita kliendis harjumus su küsimustele jaatavalt vastamiseks.

Tundub keerukas? Tegelikult on selle tekitamine palju lihtsam, kui saada kohe positiivne vastus suurele finaalküsimusele ilma pinda ette valmistamata. Lisaks aitavad väikesed jah-id lõppküsimuseks kliendi meeleolu positiivseks muuta ja teda ostule häälestada. Näiteks:

"Kas teile meeldib see värv?" "Jah", vastab klient.

"See on väärtuslik omadus selle toote juures, kas pole?" "Jah, on küll."

"Teid paneb ilmselt pisut imestama see, mida see toode on võimeline tegema?" "Jah, pisut küll."

"Selline diivan peaks idee poolest sobima hästi teie suurde tuppa?" "Jah, tundub küll."

"Siia peaks need küll ära mahtuma, mis te arvate?" "Jah, paistab nii."

"Kas te kujutate ette, kui mugav seda on kasutada?" "Jah, ilmselt on."

"Te ilmselt nägite, et see hind ei olegi kallis võrreldes sellega, mida me teile suudame pakkuda?" "Jah, seda küll."

Kasuta väikeseid jah-e suure JAH-i suunas liikumiseks. Korduvad psühholoogilised eksperimendid on tõestanud, et kui inimene vastab korduvalt jaatavalt väiksema tähtsusega küsimustele, siis vastab ta suure tõenäosusega jaatavalt ka suuremale küsimusele. Sinu töös on selleks ostuettepanek. Nii et kasuta rohkem väikeseid nõusoleku küsimusi ja sa müüd rohkem.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 18:47
Otsi:

Ava täpsem otsing