ETK maapoed pole veel tõusulainele saanud

Anne Oja 08. veebruar 2011, 00:00

Suurima osa ligi 360 miljoni euro suurusest netokäibest andis 162 miljoni euroga kauplusekett Konsum, kus kasv oli mullusega võrreldes 5,7%.

Kusmini sõnul ketis kolmandas kvartalis langus peatus ning viimases kvartalis suurenes müük eelmise aastaga võrreldes 6,6%.

Prisma võttis turuosa juurde. Erinevalt ETK Grupist kasvas Prisma Peremarketite müük eelmisel aastal 3%. "Võrreldavate majade kasv oli koguni 5%. Kõikide märkide järgi on Prisma turuosa eelmisel aastal märkimisväärselt kasvanud," edastas Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. Täpseid käibenumbreid Prisma veel ei avalda.

Maxima käive kasvas Eestis 2009. aastaga võrreldes 1,2 protsenti, 257 miljoni euro ehk rohkem kui 4 miljardi kroonini. "Aasta oli jaekaubanduses murranguline. Aasta alguses vähenes läbimüük järsult, tuli kärpida kulusid. Soe suvi ja edukas turismihooaeg tõid kaubanduse langusest välja ning viimases kvartalis olid tarbijad selgelt aktiivsemad ja Maxima käive näitas üle kuueprotsendilist kasvu," edastas kaubandusketi avalike suhete juht Erkki Erilaid.

"Jaanuar ja veebruari esimene nädal on läinud paremini, kui prognoosisime, ja käive on kavanud, kuid seda paraku hinnatõusu arvel," lisas ta.

ABC jäi aastaga rahule. Comarketi kauplusi ja Westmani äri majandava ABC Supermarkets ASi 2010. aasta käive oli 40,15 miljonit eurot ehk 628,2 mln krooni.

Võrreldes 2009. aastaga oli käive 12,4% suurem, ütles ABC Supermarkets ASi tegevdirektor Ando Nõupuu. "2010. majandusaasta tulemused on ootuspärased ja oleme saavutatuga rahul," kommenteeris Nõupuu.

Rimi Eesti Food ASi esindaja Katrin Bats ütles, et Rimi käibenumbrit ega kasvuprotsenti veel avaldada ei saa, küll aga hakkas ettevõtte hinnangul tarbimisaktiivsus suurenema 2010. aasta teises pooles. "Möödunud aasta tulemused vastavad meie ootustele," lisas ta.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 18:47
Otsi:

Ava täpsem otsing