Ekspress Grupp kasvatas müügitulu 9%

Anne Oja 10. veebruar 2011, 18:28

ASi Ekspress Grupp käive kasvas jaanuaris eelmise aasta sama ajaga võrreldes 9%, teatas ettevõte börsile.

Euro käibelevõtt ei ole oluliselt mõjutanud reklaamiklientide plaane, küll aga on tarbijad olnud ajalehtede ostmisel ettevaatlikumad kui mullu.

"Ma ei hakkaks seda nii dramatiseerima, et nimetaks ostjate ettevaatlikkust eurošokiks. Võibolla oli tegu lihtsalt juhuste kokkulangevuses," kommenteeris Ekspress Grupi juht Gunnar Kobin Äripäevale lisades, et loodab veebruaris jaemüügi paranemist.

Suurimat kasvu näitas online-meedia segment, kus käibe kasv oli 43,4%. Suurimaks panustajaks olid selles segmendis Delfi Leedu ja Delfi Läti.

Perioodiliste väljaannete segment kahanes 2,2%.

Reklaamikäive kasvas Õhtulehel, Ajakirjade Kirjastusel ning Leedu ajakirjade kirjastusel Express Leidyba, viimasel 2010. aasta jaanuariga koguni 100%.

Trükiteenuste segmendi kasv jätkus, olles 9,1% parem kui eelmisel aastal. Tulenevalt trükikoja suutlikkuse piirist on arvestatav käibe kasv trükiteenuste segmendis võimalik ainult selle aasta madalama aktiivsusega kuudel.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. February 2011, 18:50
Otsi:

Ava täpsem otsing